piątek, 5 lipca 2013

Ulubieńcy czerwca ♥

Dzisiaj trochę spóźniony post, a mianowicie ulubieńcy czerwca :)
Postanowiłam, że co miesiąc będę wybierała 5 produktów, które najczęściej używałam i krótko je opisywała.



1). Synergen pianka do mycia twarzy Sweet Touch, do skóry wrażliwej:
  • Przede wszystkim kocham ją za zapach! Jest taki słodki, owocowy, malinowy ♥  Lubię ją stosować, ponieważ jest to bardzo łatwe i przyjemne. Opakowanie jest z pompką, z którego wydobywa się piana - po prostu idealnie! :) Jest delikatna, przyjemnie odświeża cerę i matuje.
Cena: ok. 10 zł / 175ml
Dostępność: Tylko Rossmann
Wizaż: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=57128

2). Under Twenty Anti Acne, 3w1 żel myjący + peeling złuszczający + maska regulująca
  • Całkiem przyzwoite 3w1 :D Zawiera drobinki, więc faktycznie peelinguje. Bardzo ładnie pachnie i, co najważniejsze, wysusza trądzik. Mam wrażenie, że jak go nie używam, mam więcej problemów skórnych, więc zdecydowanie produkt na + :)
Cena: ok. 15 zł w drogeriach, ja kupiłam za 10zł w biedronce :D
Dostępność: Rossmann, małe drogerie
Wizaż: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=37136

3). Joanna Naturia peeling myjący wygładzający, o zapachu pomarańczy:

  • Jak do tej pory mój ulubiony peeling, chociaż musze wypróboważ tych z Perfecty :) Zakochałam się w jego zapachu - jest taki orzeźwiający, soczysty, idealny na lato! Tani, porządny, nie za mocny, cóż więcej chcieć?
Cena: ok. 4-5zł
Dostępność: małe drogerie, supermarkety
Wizaż: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=18483

4). Lirene City Matt, fluid matująco-wygładzający
  • Kryje idealnie, nie tworzy efektu maski, matuje, długo utrzymuje się na skórze, nie zapycha.
Cena: ok. 24zł
Dostępność: Rossmann, małe drogerie
Wizaż: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=53577

5). Synergen korektor antybakteryjny:
  • Co najważniejsze - na prawdę wysusza pryszcze! Kryje bardzo dobrze, łatwo wtapia się w skórę i wygodnie się go stosuje i jest tani. Bardzo wydajny, można się przyczepić jedynie do małej ilości kolorów, dlatego nie każdy znajdzie dla siebie pasujący odcień, aczkolwiek ja znalazłam :)
Cena:ok. 6zł
Dostępność: Rossmann
Wizaż: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=24075
__________________________________________________________________________________

Więc to chyba byłoby na tyle :) To byli moi ulubieńcy miesiąca, mam nadzieję, że ten post Wam pomógł, a może mieliście już któryś z tych kosmetyków? Koniecznie napiszcie! :)

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą pianką :) Nigdy nie miałam takiej formy do mycia twarzy ;p

    To 3w1 z Under Twenty miałam, ale efekt peelingujący słaby, wolę żel i peeling oddzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten korektor na początku mojego urodomaniactwa, ale nie wspominam go za dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie . ;D

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaaam na nową notkę!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kosmetyki,najbardziej mi się spodobał ten peeling o zapachu pomarańczy ^^ Muszę go nabyć :)
    Ciekawie piszesz i myślę że będę tu częstym gościem
    Obserwuję i zapraszam do mnie- world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego peelingu używałam kilka lat temu, jednak nie pamiętam jak się sprawdzał :) Zastanawiam się nad pianką myjącą, właśnie skończył mi się żel do twarzy i może warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń