niedziela, 30 czerwca 2013

No to start!

Witam na moim blogu :)
Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia co więcej napisać. Nie myślałam, że to będzie aż tak trudne...

Więc może od początku:
Hej, jestem Zwyczajna, może to dziwnie brzmi, ale taki będzie mój pseudonim. Założyłam bloga, ponieważ chciałabym podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami, uwagami na różne tematy, ale też zmotywować się do kilku rzeczy :)
Będę tu zamieszczać recenzje kosmetyków, wpisy włosowe, paznokciowe, inspiracje, przepisy, ciekawostki modowe, ale nie tylko. Postaram się, aby ten blog stał się jednym z ciekawszych w całej blogosferze, a wiem, że nie jest to łatwe zadanie :) Mam nadzieję, że poradzę sobie z tym zadaniem, więc trzymajcie za mnie kciuki! ♥







5 komentarzy:

  1. Hej :) tak się składa, że ja też dopiero zaczynam. tylko, że mój blog jest o wszystkim i o niczym. powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę ci powodzenia i dużo wytrwałości ;)
    Tak na dobry początek, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia ;) I czekam na pierwszą recenzję :)

    Lakieru jeszcze nie używałam, ale mam nadzieję że lepiej się spisze niż piszesz ;)
    A pędzelki kupiłam na allegro u Lady Make Up ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia.!

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.♥♥♥

    OdpowiedzUsuń